Loppukäyttäjäpalvelut
Fraidei-loppukäyttäjäpalvelut tarjoavat kattavan tuen ja hallinnan kaikille ICT-tarpeillesi. Tehokasta tukea, joka pitää sinut liikkeessä ja auttaa sinua onnistumaan.
Service Desk – keskitetty loppukäyttäjien tukipiste kaikkiin tietoteknisiin tukitarpeisiin
Fraidein Service desk -palvelu tarjoaa käyttäjille teknistä tukea ja ratkaisuja erilaisiin tilanteisiin, kuten tietokone- ja ohjelmisto-ongelmiin. Se toimii keskuksena, johon käyttäjät voivat ottaa yhteyttä eri kanavien kautta, kuten puhelimen, sähköpostin tai itsepalveluportaalin välityksellä.
Hoida loppukäyttäjien päivittäiset tukitarpeet kuntoon

Fraidei Service Desk tarjoaa nopeaa ja tehokasta apua, jotta käyttäjät voivat jatkaa työskentelyä ilman keskeytyksiä. Service Desk auttaa tunnistamaan ja ratkaisemaan ongelmat nopeasti. Nopea vasteaika ja tehokas ongelmanratkaisu auttavat minimoimaan käyttökatkokset ja palauttamaan normaalin toiminnan nopeasti.
Service Desk tarjoaa mahdollisuuden seurata ja raportoida ongelmia sekä niiden ratkaisuja. Tämä tieto auttaa parantamaan suorituskykyä ja tarjoamaan arvokasta tietoa päätöksenteon tueksi.
Kun etätuki ei riitä, tulemme paikalle
Lähituki - Ratkaisut lähelläsi

Laitehallinta - Päätelaitteiden hallintapalvelu
Modernit laitehallintaratkaisut kaikkiin tarpeisiin

Laitteiden elinkaarenhallinta – päätelaitteiden elinkaarenhallintapalvelu
Laitteiden elinkaarenhallinta kuntoon

Koordinoimme puolestasi laitevaihdot ja loppukäyttäjäkontaktoinnin sekä huolehdimme vastuullisesta ja tietoturvallisesta kierrätyksestä sekä laitepalautuksista laitteen elinkaaren päättyessä.
Optimoimalla laitteiden käyttöiän ja vähentämällä tarpeettomia hankintoja, säästätte ja vähennätte elektronista jätettä. Kunnon elinkaarihallinnalla kaikki voittavat!
Fraidei-tiimisi


