HR Business Partner

Haemme kokenutta HR Business Partneria tiimiimme.
Oletko kokenut liiketoiminnan työpari HR-asioissa läpi koko työsuhteen elinkaaren ajan? Tervetuloa osaksi talouden, hallinnon, HR:n ja asiakaspalvelun ammattilaisten tiimiämme! Teemme paljon yhteistyötä näiden vastuualueiden välillä, mikä tuo sinulle mahdollisuuden laajentaa osaamistasi liiketoiminnan tukemisessa.
Olemme suomalainen, yksityisomisteinen täyden palvelun ICT-talo, joka tarjoaa asiakkailleen laadukkaita ja skaalautuvia ICT-ratkaisuja. Vajaassa 15 vuodessa olemme kasvaneet kahdeksan hengen tiimistä 120 asiantuntijan organisaatioksi, ja liikevaihtomme on noussut lähes 37 miljoonaan euroon.
Tehtävässäsi keskeisintä on tukea henkilöstöämme ja esihenkilöitä läpi työsuhteen elinkaaren. Olet avainroolissa työntekijäkokemuksen rakentamisessa ja toteuttamassa strategiaamme henkilöstöjohtamisen näkökulmasta, mutta tätäkään ei luonnollisesti tehdä yksin vaan yhteistyössä ja osana jokapäiväistä arkea.
Olet hyvä rakentamaan luottamusta ja toimivia käytäntöjä niin yrityksen sisällä kuin ulkoisten sidosryhmien kanssa. Yrityksessämme uutena osa-alueena pääset suunnittelemaan ja toteuttamaan mm. oppilaitosyhteistyötä. Olet keskeisessä roolissa myös HR-järjestelmiemme kehittämisessä, käyttöönotoissa ja HR-raportoinnissa. Kaikkein tärkeintä on kuitenkin halusi tehdä asioita positiivisella kulmalla, josta välittyy hyvä tekemisen meininki. Tällaisen työyhteisön haluamme myös sinulle tarjota.
Sinua auttaa onnistumaan:
- Vähintään viiden vuoden monipuolinen kokemus henkilöstöhallinnon tehtävistä
- Aiempi kokemus henkilöstöhallinnon tehtävistä ICT-alalta, erityisesti rekrytoinnin parista
- Kokemus joustavien HR-prosessien rakentamisesta ja niiden käytännön toteuttamisesta
- Kokemus HR-järjestelmän vaihtamisesta ja käyttöönotosta
- Hyvä tuntemus työnantajan velvollisuuksista ja keskeisestä työlainsäädännöstä
- Kyky johtaa omaa työtä sekä analyyttinen ja systemaattinen toimintatapa myös ristiriitatilanteissa
- Sujuva suomen- ja englanninkielinen suullinen ja kirjallinen viestintä
- Soveltuva korkeakoulututkinto
Tehtävä on vakituinen ja kokoaikainen. Meillä on käytössä hybridityömalli, ja lähitoimistosi sijaitsee joissain seuraavista toimipisteistämme: Espoo, Jyväskylä, Kouvola, Lahti tai Porvoo. Työskentelet myös kasvokkain kohdaten henkilöstömme kanssa, joten tehtävä edellyttää jonkin verran matkustamista.
Yhtenä Suomen ketterimmistä ja nopeimmin kasvavista ICT-palvelutaloista tarjoamme sinulle erinomaisen ympäristön ja tuen työssäsi kehittymiseen sekä monipuolisia mahdollisuuksia edetä urallasi. Panostamme työntekijöidemme hyvinvointiin sekä hyvään yhteishenkeen ja työvälineemme ovat alan parhaita. Tarjoamme hyvinvointisi tueksi mm. laajan työterveyshuollon, liikuntaedun ja työntekijöiden virkistysrahaston. Juhlistamme yhdessä onnistumiamme ympäri vuoden erilaisin tapahtumin ja kokoontumisin. - Työntekijöidemme pitkät työurat kertovat osaltaan, että meillä viihdytään.
Työssäsi sinut kannustaa onnistumisiin koko Fraidein 120-henkinen digistä ja erinomaisesta asiakaskokemuksesta innostuva työyhteisömme. Avuliaisuuden kulttuuri on meille tärkeä, joten yksin et tehtävässäsi jää. Kannustamme jokaista aktiiviseen osallistumiseen ja omien ajatusten esiin tuomiseen.
Heräsikö kysymyksiä?
Lisätietoja tehtävästä antaa Fraideilla Jenni Heino, Talous- ja HR-johtaja (050 545 0359).
Jennin tavoitat parhaiten 4.8. klo 10–11 ja 11.8. klo 10–11.
Psst! Huomasithan jo Ura Fraideilla -sivumme, josta voit lukea, minkälaista työ Fraidein tiimissä on. Tutustu myös tuleviin kollegoihisi ja työkulttuuriimme uratarinoidemme kautta.
Kiinnostuitko? Mahtavaa! Toivomme sinun lähettävän hakemuksesi ja CV:si palkkatoiveineen meille mahdollisimman pian osoitteeseen rekry@fraidei.fi kuitenkin viimeistään 22.8.2025. Huomioithan, että hakemuksia voidaan käsitellä jo hakuaikana. – Odotamme jo innolla hakemustasi!