Finance Specialist

Haemme Finance Specialistia tiimiimme.
Sykkiikö sydämesi talouden prosesseille ? Pidätkö niin arkisista rutiineista kuin myös asioiden kehittämisestä? Etsimme oma-aloitteista ja tarkkaa Finance Specialistia liittymään pieneen ja tehokkaaseen taloustiimiimme. Tässä roolissa työskentelet tiiviisti toisen Finance Specialistin kanssa taloushallinnon tehtävissä, joissa yhdistyvät operatiivinen tekeminen ja prosessien kehittäminen. Tehtävässä raportoit Finance tiimin vetäjälle, Senior Business Controllerille.
Tehtävässä pääset kehittämään yrityksen talouden prosesseja ja käytäntöjä sekä osallistumaan näkemykselläsi monipuolisesti liiketoiminnan tukemiseen. Teemme myös paljon yhteistyötä hallinnon, HR:n ja asiakaspalvelun ammattilaisten vastuualueiden välillä, mikä tuo sinulle mahdollisuuden laajentaa osaamistasi liiketoiminnan tukemisessa.
Keskeiset tehtäväsi:
- Ostoreskontran hoitaminen
- Sisäisen ja ulkoisen laskennan tukeminen (mm. kk-raportointiin osallistuminen)
- Luotonvalvonta ja maksuliikenteen seuranta
- Prosessien kehittäminen ja automatisointi
- Taloushallinnon tehtävien lisäksi osallistut tarvittaessa myös muihin liiketoimintaa tukeviin tehtäviin, mikä osaltansa mahdollistaa osaamisesi laajentamista.
Odotamme sinulta:
- Soveltuvaa korkeakoulututkintoa
- Useamman vuoden työkokemusta taloushallinnon tehtävistä
- ALV-osaamista (myös ulkomaa)
- Hyvää Excel-osaamista ja kokemusta talousjärjestelmistä (esim. Maestro, Power BI)
- Tarkkuutta, oma-aloitteisuutta ja ratkaisukeskeistä työotetta
- Hyviä vuorovaikutus- ja tiimityötaitoja
- Sujuvaa suomen ja englannin kielen taitoa
Tarjoamme sinulle:
- Monipuolisen ja vastuullisen roolin osana asiantuntevaa ja mukavaa tiimiä
- Mahdollisuuden kehittää talousprosesseja ja vaikuttaa arjen tekemiseen
- Joustavat työskentelytavat ja modernit työkalut
Meillä on käytössä hybridityömalli. Lähitoimistosi sijaitsee ensisijaisesti Kouvolassa, jossa myös valtaosa muusta tiimistäsi työskentelee, tai toissijaisesti Lahdessa, Kotkassa, Lappeenrannassa tai Porvoossa.
Yhtenä Suomen ketterimmistä ja nopeimmin kasvavista ICT-palvelutaloista tarjoamme sinulle erinomaisen ympäristön ja tuen työssäsi kehittymiseen sekä monipuolisia mahdollisuuksia edetä urallasi. Panostamme työntekijöidemme hyvinvointiin sekä hyvään yhteishenkeen ja työvälineemme ovat alan parhaita. Hyvinvointisi on meille tärkeää ja tarjoamme mm. laajan työterveyshuollon, liikuntaedun ja työntekijöiden virkistysrahaston. Juhlistamme yhdessä onnistumiamme ympäri vuoden erilaisin tapahtumin ja kokoontumisin. - Työntekijöidemme pitkät työurat kertovat osaltaan, että meillä viihdytään.
Työssäsi sinut kannustaa onnistumisiin koko Fraidein 120-henkinen digistä ja erinomaisesta asiakaskokemuksesta innostuva työyhteisömme. Avuliaisuuden kulttuuri on meille tärkeä, joten yksin et tehtävässäsi jää. Kannustamme jokaista aktiiviseen osallistumiseen ja omien ajatusten esiin tuomiseen.
Heräsikö kysymyksiä?
Lisätietoja tehtävästä antaa Sini Heikkilä, Senior Business Controller (040 124 4192). Sinin tavoitat parhaiten 15.8. klo 13–14 ja 20.8. klo 10–11.
Kiinnostuitko? Mahtavaa! Toivomme sinun lähettävän hakemuksesi ja CV:si palkkatoiveineen meille mahdollisimman pian osoitteeseen rekry@fraidei.fi, kuitenkin viimeistään 3.9.2025. Huomioithan, että hakemuksia voidaan käsitellä jo hakuaikana. – Odotamme jo hakemustasi!